El Departament d’Educació Comunica

Conocemos los excesos que padecieron los protagonistas de La Escuela Rota.
¿Cuándo los profesionales de la educación, formados y comprometidos, nos dejamos desplazar hacia la segura reproducción institucional bajo montañas de burocracia?.

Ahora sumamos otra queja. Producto de la frustración e impoténcia, cuya protagonista al destinar tantas energias en llevar a cabo un buen desempeño laboral sólo encuentra silencio por parte del Departament d'Educaciò.
"Són les 15.45 h i fa tres quarts d’hora que estic intentant localitzar algú d’administració de l’empresa on treballo (el Departament d’educació) per fer dues preguntes. Als Serveis Territorials del Baix Llobregat sona una música i tot seguit es penja el telèfon. Als Serveis Territorials de Barcelona-Ciutat es repeteix la situació, sona una música i pengen."...
"Cada cop m’entristeixo més de veure el meu país i la meva empresa com va deteriorant-se a poc a poc. Si jo fos treballadora de l’administració d’educació i veiés quelcom semblant, em cauria la cara de vergonya. A més a més, si fos jo qui ho fes, la veritat és que preferiria jubilar-me a ser conscient de les repercussions que tenen cadascun dels meus actes. Sabeu quantes persones estarien desitjant fer aquesta feina d’una manera honesta? Algú em sabria respondre què carai està passant?"
G. Carreras, professora de psicologia i pedagogia
Articulo integro CLICK AQUI

0 comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...